SHOPPING CART
No products in the cart.
Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: Plaats het gewenste product in de winkelwagen.
(Een overzicht van de producten in je winkelwagen vind je rechts bovenaan in je scherm)
Stap 2: Klik op afrekenen
Stap 3: Heb je een waardebon (kortingscode) vul deze dan bovenaan in.
Stap 4: Vul je persoonlijke gegevens in.
Stap 5: Kies de manier van verzending.
(Prijzen in webshop zijn exclusief eventuele verzendkosten)
Stap 6: Selecteer betalingsmethode.
(Betalen met een VVV-cadeaukaart (maximaal 50 euro per bestelling) via optie cadeaukaarten)
Wil je tussentijds je bestelling aanpassen is dit gewoon mogelijk.
Stap 7: Mocht je het leuk vinden om e-mails met kortingen en productinformatie te ontvangen vink dan
het bovenste vakje aan.
Stap 8: Klik daarna op bestelling plaatsen en betalen (nadat het vinkje is aangezet over het akkoord
gaan van de algemene voorwaarden)
Je bestelling is na deze stap definitief, hierbij ga je een betalingsverplichting aan met LooK
Handgemaakt.
Hierna ontvangt je een bevestigingsmail van je bestelling.
Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen.
Het komt met enige regelmaat voor dat (vooral Hotmail-gebruikers) deze bevestiging ontvangen in hun
Spam-box.
Controleer deze om te checken of daar ons mailtje in terecht is gekomen.
Mocht dit niet het geval zijn laat het ons dan weten.
Kan ik mijn bestelling inzien?
Als je een account hebt aangemaakt kun je altijd je bestellingen/wenslijst etc. inzien. Onderaan de
website kun je bij klantenservice inloggen bij Mijn Account.
Welke kosten zijn aan de verzending verbonden?
De kosten voor verzenden bedragen EURO 4,25 voor producten welke in totaal in een
brievenbuspakket kunnen en EURO 6,95 voor producten die als pakket verzonden moeten worden
binnen Nederland.
Bestellingen boven 75,- EURO worden gratis verstuurd.
Is het versturen naar België ook mogelijk?
Ja, bij het invullen van je gegevens kun je aangeven dat je in België woont. Kosten hiervoor zijn
standaard EURO 9,50.
Hoe vindt de verzending plaats?
Wij verzenden via PostNL. Je ontvangt van ons een Track en Trace code om de bestelling te kunnen
volgen. Deze sturen wij via de mail door wanneer wij deze bij het postkantoor hebben afgegeven.
PostNL doet eenmalig een bezorgpoging. Mochten zij het pakket niet kunnen afleveren (op het door
jouw opgegeven adres of buren) zal je deze bij het aangegeven postkantoor moeten ophalen.
Kan ik mijn bestelling op de vestiging ophalen?
Wanneer je een bestelling doet kun je ervoor kiezen om de bestelling op de vestiging (Straat van
Corsica 148, 3825VA te Amersfoort) af te halen. Dit moet wel aangegeven worden als keuze van
verzendopties
Wij zoeken contact om een afspraak te maken voor het ophalen van de bestelling.
Kan mijn bestelling bezorgd worden in Amersfoort?
Ja dat kan zeker. Bezorgen in heel Amersfoort doen wij ook, hier vragen wij EURO 2,50 voor. Hiervoor
kun je kiezen als verzendoptie.
Woon je in de wijk Vathorst of Hooglanderveen brengen wij de bestelling gratis bij je thuis. Ook deze
optie dient aangegeven te worden bij de keuze van verzending.
Wanneer je bestelling niet door de brievenbus past maken wij een afspraak over het aflevermoment.
Hoe kan ik betalen met een VVV-cadeaukaart?
Ben je in het bezit van een VVV cadeaukaart? Dan kun je deze bij ons inleveren.
Wanneer je de gekozen producten in de winkelwagen hebt gedaan kun je bij het afrekenen kiezen voor cadeaukaarten.
Vink deze optie aan en klik op bestelling plaatsen en betalen. Kies de juiste cadeaukaart en vul de code in.
Het bedrag wat op de cadeaukaart staat wordt dan verrekend met je bestelling. Je kunt maximaal 50
euro inwisselen per bestelling. Deze voorwaarden gelden i.v.m. de nieuwe wetgeving:
In de maand juni is de Europese anti-witwasrichtlijn AMLD5 in de Nederlandse wetgeving
geïmplementeerd in de Wwft (Wet ter voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme
(Wwft). De invoering hiervan heeft impact op het online accepteren van een aantal cadeaukaarten,
waaronder de VVV Cadeaukaart, omdat deze gezien worden als ‘elektronisch geld’ (EGI) en vallen
onder de werking van deze wet. Met ingang van 1 juli 2020 mag het deel van de online transactie van
de VVV Cadeaukaart niet meer zijn dan 50 euro. Uiteraard kan de klant het resterende deel van de
online transactie betalen met iDEAL.
Hoe lever ik mijn gekregen kortingscode/waardebon in?
Heb je van ons een kortingscode/waardebon ontvangen dan geeft deze je eenmalig een korting op de
gehele aankoop via onze webshop. Je ontvangt geen korting op de verzendkosten.
Als je naar de winkelwagen gaat om je bestelling definitief te maken kun je bovenin beeld de code
invullen. Vergeet daarna niet om deze toe te passen.
Je ziet nu bij het totaalbedrag dat de korting is verrekend. Voor sommige codes geldt dat deze niet op
alle producten gelden.
Heb je problemen met het gebruiken van de kortingscode/waardebon horen wij dit graag. Mail dan
naar: info@lookhandgemaakt.nl
Let op:
– Je kunt kortingscodes/waardebonnen niet ruilen voor geld.
– Kortingscodes/waardebonnen worden eenmalig verstrekt. In geval van diefstal of verlies vindt geen
vergoeding plaats.
– Het is niet toegestaan kortingscodes/waardebonnen te wijzigen of te vervalsen. Iedere (poging tot)
fraude of andere niet-toegestane handeling wordt geregistreerd en leidt ertoe dat het gebruik van
kortingscodes/waardebonnen wordt ontzegd.
– Kortingscodes/waardebonnen worden persoonlijk uitgegeven en kunnen dus niet worden
doorgegeven aan iemand anders.
Hoe lever ik mijn gekregen voucher van BuurtKadoos in?
Als nieuwe Vathorst-Hooglanderveen wijkbewoner kun je de gekregen 5,- euro korting voucher
inwisselen via onze webshop.
Hierbij kun je kiezen uit alle producten in de webshop die wij op voorraad hebben. Bij het bestellen van
de door jou gekozen producten vul je bovenin in het winkelmandje de code in die op de voucher
staat. Ook wel waardebon genoemd.
Bij het plaatsen van een bestelling met deze korting nemen wij contact op en vragen wij je de voucher
(bij afleveren bestelling) in te leveren of een foto van deze voucher te sturen. Elke voucher heeft
namelijk een unieke code die wij koppelen aan je bestelling.
Let op:
– Je kunt kortingscodes/waardebonnen niet ruilen voor geld.
– Kortingscodes/waardebonnen worden eenmalig verstrekt. In geval van diefstal of verlies vindt geen
vergoeding plaats.
– Het is niet toegestaan kortingscodes/waardebonnen te wijzigen of te vervalsen. Iedere (poging tot)
fraude of andere niet-toegestane handeling wordt geregistreerd en leidt ertoe dat het gebruik van
kortingscodes/waardebonnen wordt ontzegd.
– Kortingscodes/waardebonnen worden persoonlijk uitgegeven en kunnen dus niet worden
doorgegeven aan iemand anders.
Hoe lever ik mijn gekregen korting voucher van TWHC in?
Als lid van The Womens Health Club kun je de gekregen 10% korting voucher inwisselen via onze
webshop.
Hierbij kun je kiezen uit alle producten in de webshop die wij op voorraad hebben. Laat ons weten dat
je hiervan gebruik wil maken dan geven wij je de unieke code. Welke je in kan vullen als waardebon in
je winkelmandje.
Ook kun je gebruik maken van 20% korting op een vlaggenlijn met naam (vanaf 15,- euro). Je kunt zelf
de stoffen, het lettertype, de kleur letters en de kleur lijn kiezen. Stuur ons een mail of app voor de
mogelijkheden.
Let op:
– Je kunt kortingscodes/waardebonnen niet ruilen voor geld.
– Kortingscodes/waardebonnen worden eenmalig verstrekt. In geval van diefstal of verlies vindt geen
vergoeding plaats.
– Het is niet toegestaan kortingscodes/waardebonnen te wijzigen of te vervalsen. Iedere (poging tot)
fraude of andere niet-toegestane handeling wordt geregistreerd en leidt ertoe dat het gebruik van
kortingscodes/waardebonnen wordt ontzegd.
– Kortingscodes/waardebonnen worden persoonlijk uitgegeven en kunnen dus niet worden
doorgegeven aan iemand anders.
Hoe wissel ik mijn cadeaubon in?
Wat is er nou leuker dan een cadeaubon te krijgen en zelf je producten uit te kiezen.
Kijk lekker rond op onze website en klik op bestellen als je het juiste product heeft gevonden.
Wil je de bestelling afrekenen dan naar winkelwagen en klik op afrekenen.
Daar krijg je een overzicht te zien van de door jou gekozen producten.
Wil je de cadeaubon gebruiken dan vul deze dan bovenin in als waardebon. Vergeet daarna niet op
toepassen te klikken.
Hierna wordt het bedrag wat (nog) op de cadeaubon staat afgeschreven van het totaalbedrag.
Je kunt nu je gegevens invullen en klikken op bestelling plaatsen en betalen.
Heb je niet het gehele bedrag van de cadeaubon opgemaakt dan kun je dit een volgende keer
gebruiken.
Wat zijn de geadviseerde wasvoorschriften?
Wij raden je aan om onze producten op de hand te wassen.
Mocht je er toch voor kiezen om het product in de wasmachine te doen raden wij je aan om het
product (waar mogelijk) binnenste buiten te keren, zo min mogelijk wasmiddel te gebruiken en zo koud
mogelijk wassen (30 graden). Het liefst in een katoenen kussensloop.
Let hierbij wel dat je de verschillende kleuren gescheiden houdt.
Laat een boxkleed en babynestje liggend opdrogen om zo stevigheid van de vulling te behouden en zo
min mogelijk kreukels te krijgen.
Het is raadzaam de lintjes/labeltjes en andere applicaties van de diverse producten na iedere
wasbeurt te controleren of deze nog goed vastzitten.
De applicaties (van vilt), ruches en lintjes zijn niet bestand tegen de hete strijkbout. Ook een boxkleed
en babynestje dien je niet te strijken i.v.m. de synthetische vulling.
Andere producten raden we je aan om te strijken met een katoenen doek ertussen. Sommige kleine
materialen zijn namelijk van synthetisch materiaal.
Voor de bijtringen geld een speciaal wasvoorschrift: Je kunt de konijnenoren het beste met de hand
wassen in lauwwarm water. De ring kun je met een vochtige doek afdoen. Laat de ring niet in water
liggen, dit kan de kwaliteit van de ring beïnvloeden.
Het product wat ik graag wil hebben is al verkocht? Wat nu?
Zie je een product wat verkocht is, kun je ons altijd een mail sturen met de vraag of het mogelijk is dit
product te maken.
Wij gaan dan kijken of wij de juiste stof nog op voorraad hebben of aan kunnen komen om dit voor je
te kunnen maken.
Mocht dit niet het geval zijn, kijken wij naar een andere mogelijkheid.
Kan ik een product (voorbeeld: boxkleed/vlaggenlijn) door jullie laten maken?
Mocht je een (gepersonaliseerd) product willen laten maken kun je ons mailen;
info@lookhandgemaakt.nl. Of laat bij contact je gegevens achter.
Je kunt hierin aangeven wat je ideeën en wensen zijn. Wij gaan dan voor je na of dit voor ons haalbaar
is.
Je ontvangt een eventuele tekening van de uitwerking van je opdracht en de prijsopgave hiervan.
Ook wordt er besproken op welke termijn wij dit product kunnen leveren. Een uiterlijke datum wordt
hierbij genoemd.
Wanneer je akkoord gaat met de opdracht maken wij een product aan op onze webshop met de
tekeningen/foto van stof etc. Je ontvangt een link om je product definitief te bestellen en te betalen.
Wanneer beide bij ons binnen zijn gaan wij voor je aan de slag.
Klopt het dat er gebruiksvoorwaarden aan de producten gekoppeld zijn?
Dat klopt inderdaad. Aangezien onze producten met de hand worden gemaakt. Worden zij niet getest
en goedgekeurd. Om je zo goed mogelijk te informeren over het gebruik van onze producten hebben
wij dit opgesteld. Onderaan op de website onder het kopje Klantenservice vindt u
de Gebruiksvoorwaarden. Hier staat informatie over het gebruik van onze producten.
Mocht je nog een vraag of opmerking hebben horen wij het graag.
Kan ik een besteld product retourneren?
Hierbij gelden wel enkele uitzonderingen:
Een uitzondering hierbij zijn de mondkapjes; Wij hechten veel waarde aan hygiëne en willen graag onze
klanten een optimale bescherming bieden. Om deze reden beschouwen wij de mondkapjes als
hygiëneproduct waardoor deze niet geretourneerd kunnen worden.
Ook de producten welke wij op maat en naar wens maken kunnen niet geretourneerd worden
omdat deze gepersonaliseerd zijn.
Meer informatie hierover vind je in de algemene voorwaarden.
Hoe echt zijn de review/beoordelingen die ik zie op de website?
Reviews/beoordelingen dienen onder eigen naam van de klant te worden geplaatst zodoende kunnen
wij de echtheid van een review/beoordeling in stand houden.
Ook wij van LooK Handgemaakt houden ons aan bepaalde regels zoals (vanaf 28 mei 2022 geldend)
hieronder genoemd:
– Door de klant een directe link te sturen van het door hem/haar gekocht product om via deze weg een
beoordeling te plaatsen kunnen wij dit grotendeels controleren. Hebben wij een review ontvangen
zonder het versturen van een link controleren wij of deze is geschreven door de klant die dit product
daadwerkelijk heeft gekocht. Zo niet zullen wij deze niet plaatsen en dus verwijderen.
– Zodoende zullen wij alle echte reviews (negatief of positief) plaatsen in onze webshop.
– Wij doen niet aan sponsoring en laten mensen ook niet betalen voor een beoordeling.
Heb jij een product bij ons gekocht en wil je een review plaatsen op Google. Daar zijn wij erg blij mee.
Als je direct op deze link klikt, kan je je review plaatsen: https://g.page/r/CQakUfly7pruEB0/review
Mocht je vraag er niet bij staan wil je ons dan contacten via: info@lookhandgemaakt.nl
WhatsApp ons